28 Şubat 2018 Çarşamba

Biz kimiz?

BİZİMLE YOLU KESİŞEN HERKESE SELAM OLSUN.

Bizi bilen biliyor gibi klişelere girmiyoruz. Güzel güzel anlatalım kendimizi...

Her ikimiz de mesleki kariyerimizi eğitimini de aldığımız turizm alanında yaptık.
Turizm camiasında isim yapmış ve marka olmuş şirketlerde uzun süreli yönetici vasfı ile çalışırken, tanımadığımız insanların planladıkları tatillerinin bekledikleri şekilde geçmesi için çalıştık, gayret gösterdik. Bu süreçte maddi ve manevi kazanımlarımız yanında elimize, fedakarlıklarımız, yap(a)madıklarımız ve vazgeçmişliklerimiz ile kocaman bir tecrübe kaldı.

Tüm bu deneyimler yapmamız ve yapmamamız gerekenleri öğretti bize ve verdiğimiz kararlarda etkili oldu. Edindiğimiz bu tecrübe parayla pulla satın alınmayacak nitelikte değerli bizim için.

Sabit bir yerde kalmadan doğa içinde ve daha aktif, hobilerle zenginleştirdiğimiz, "yeni"yi içine kattığımız bir yaşamı arzuladığımızı farkettikten sonra da uzun sohbetlerimizle ne yapacağımıza karar verdik.

Birçok kişi için radikal sayılabilecek bir kararla işlerimizi bıraktık, tüm odağımız bir yıla yakın bir süredir "Karavan ve Karavan yaşamı" oldu. Araştırdık, inceledik. Detaycılık ikimizde de meslek deformasyonu maalesef. Hep artısını gördük diyebilirim ve bu konuda da bize çok şey kazandırdı.
Karavan konusunda biraz bilgi sahibiyiz diyebiliriz rahatlıkla.

Doğayı hep sevdik - seviyoruz, korumak ve kollamak için ayrıca çabalıyoruz.

Deniz bir başka tutku ikimiz için de. Bakmalara doyamadığımız ve sahile vuran dalga sesleri ile dinginleştiğimiz, bir bakıma meditasyon merkezimiz :)

Müzik ve sinema çok önemli hayatımızda hatta bir yarışmaya falan katılırsanız Esat'ı joker olarak yazın hiç pişman olmazsınız.

Spor da ortak ilgi alanımız. Takip ettiğimiz takımın zaman zaman azılı bir taraftarı olabiliyoruz :) Aslan parçasıyız...

İletişim halinde olmayı ve keşfetmeyi çok seviyoruz.
Farklı kültürleri, bu kültürlerin yaşantılarını, bakış açıları ve geleneklerini incelemek ayrı bir haz veriyor bize.
Yapmacıklıktan uzak içten gelen sohbetlerin yapıldığı köy kahvelerinde içilen çayın tadına vurgunuz.
Ne kadar hep diyette olsak da (!) her kültürün yemeğini tatmak için araştırmalar yapmak, tadım notları oluşturmak ve derin sohbetlerde bunları tatmak heyecan verir bize.

Hayvan dostlarımız da hep hayatımızın içinde. Hepsini ayrı ayrı severiz onlar da bilir bunu.

Her seyahat ayrı bir film gibidir.

Yaşanmışlıkları içinde barındıran, anıları hapsettiğin, rotasıyla özel, dümeninde olduğun ve her seferinde "action" ile başlayan.

Galiba sevmeyi seviyoruz,
eh biraz da eğlenceliyiz :)

Biz iki deliyiz yani.

Yolda karşılaşırsak diye bilin istedik...